Swedens Next Top Dog Models

Som jag lovat kommer nu bilder på det vi beställde från Finahund.

Här var det allt som kom kom, två klädesplagg var, till Leeloo och Gizmo. Vi höll tummarna för att allt skulle passa och inte vara för stort. Så vi började modelerandet. Leeloo var först ute:

Se så fiiiin hon vart med sina fiiiina kläder. Hello Kitty tröjan satt perfekt och visst såg hon söt ut i den? Och ännu finare var hon i sin asiatiska kimono inspirerade tröja. Sååå söööt!

Den fina halsbandet får Leeloo att se kunglig ut, inte sant? Vilken sessa. Sen var det Gizmos tur.

Min prins! SÅ SÖT! Allt satt PERFEKT på honom. Och jag är sååååååå glad över att rengoverollen satt bra för denna kommer att användas flitigt till hösten och vintern. INGA MER SNÖBOLLAR!

Vi vart jätte nöjda med allt och det satt så fint på de och kvaliten var super fin!



Postat av: Anneli

Vilka fina kläder. När jag ser Leeloo på en utav bilderna, så är hon jättelik min tik Summer. Den bilden som är före huummmm

2009-04-25 @ 21:44:03
URL: http://hundisthlm.blogg.se/





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0