Gizmo & Leeloo försvinner i snön nu...


Videon skickade husse för en liten stund sen hemifrån. Så ser det ut hos oss just nu. Kaotiskt ser ni hur det snöar?

Videon här ovan är från jobbet (mattes) för en liten stund sedan. Jag lovar er att det är 100 gånger värre än vad det ser ut i videon. Det är fullkomligt kaotisk. Det snöar och blåser, det är verkligen en sann storm. Aldrig har jag varit med om något liknande i Stockholm.

DET ÄR SNÖSTORM! :) Husse berättade att det är omöjlgit att rasta hundarna. De har inte plogat och de försvinner i snödrivorna. Det är total kaos!



Postat av: Carina

Vilken snöstorm ni ser ut att ha, det blåser inte riktig lika mycket här. Synd att det inte är sol och kallt då är det riktigt mysigt.

2009-12-17 @ 19:24:54
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/


Postat av: Anna & Kompis

Jo tack, jag gav mig på att köra bil in till stan igår (var så illa tvungen). Det gick väl bra in till stan, men det stod stilla mellan Roslagstull och Norrtull, tog "bara" en halvtimme... :S Det var rejält moddig och slirigt - 2:ans växel var min räddning...

2009-12-18 @ 21:45:38
URL: http://kompismedflock.blogg.se/





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0