Gizmo & Leeloo ska få nya "möbler" de med!

Ni som följer min blogg, matte Alisa vet att vi den 27 februari kommer att flytta till en alledeles ny lya. I och med att vi inte har några möbler med oss då vi bodde i en etta och hade bara en säng. Så då tyckte vi att även Gizmo och Leeloo ska få nya "möbler" till lägenheten.

Så jag börjar kika in lite på sängar eller en ny stor säng till båda. Ett fint underlägg för deras matskålar och sedan några fian burkar för att förvara deras mat och godis. Men något som är ett måste nu är 2 saker.

1. En stor låda för deras leksaker
2. En liten garderob för deras kläder. Trots att de inte har så många så är det fint att ha de hängandes än att de ligger i en väska.
Vart fann jag inspirationen till garderoben? Jo hos Emma och Maggie såklart.
Jag hittade en som hade massor med sängar och mycket annat till rimliga priser. De heter Anicare. Kika in den!
Så har ni tips på några bra butiker med hundsängar?






Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0