Bilder från dagens besök hos Small To Big!

Nu ligger de utslagna på soffan och snarkar i kapp. Vi hade en otroligt trevlig stund på Small To Big. Först var det att ta sig dit, tåg och buss och värme. Det var inte en glad Gizmo men det var värd det när vi väl kom fram. Strax efter oss kom Anneli med sina söta pojkar Romeo och Yoda. Romeo var det sötaste jag nååågonsin stött på. Jag föll pladask för honom, en riktig charmtroll! Vi fikade, pratade om det ena och det andra och tog massa bilder.

Det kom massa hundar och stämningen var perfekt, inte mkt bråk och massa skoj. Butiken och cafeét var urmysigt. Det var fint, hemtrevligt och Ninnie (ägaren) var lika go och trevlig som hon alltid är. Ett sant nöje att komma på besök. Man vill juh inte gå därifrån. Vi stor trvides där och ska komma oftare på besök.


Gizmo var duktig och umgicks med allt och alla, Leeloo satt mest bredvid mig och tittade på alla på avstånd. Men det var super roligt ändå. Det åts och det shoppades. Så här kommer en bildbomb.







Så tack alla söta hundar och trevliga hundägare, Anneli och pojkarna och framför allt Ninnie. Det var super roligt och trevligt! :)



Postat av: Anneli

Hej igen, jag älskar dina små pratbubblor. Det blir så roligt att kolla på bilderna och läsa kommentarerna. Du fick iallafall med Romeo. Vet inte hur jag tänkte. Att jag helt glömde honom.

2009-07-22 @ 23:59:28
URL: http://chitassar.blogg.se/





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0