En tillbaka blick...

Nu är han hemma, vår prins!
Publicerat onsdag 07 november 2007 20:57

Blogg alisagonzalez :En blogg som blommar ut..., Nu e han hemma, vår prins:)

Nu e vår prins hemma Han har hunnit kissa och bajsa hemma hehe. Imorrn börjar vi med träningen!
Vilken buse han är, han älskar att leka och bita ens tår
Han har lite separations ångest just nu i och med att han varit med sina syskon och mamma, så allt e lite nytt för honom just. Men han sköter sig ändå jätte fint förutom kisset och bajset hehe

Nu fick jag honom och sova, han har lekt och busat så han behöver sova lite Han gör mig så lycklig, han är en riktig solstråle!


Detta inlägg skrev jag i min gammla blogg när lilla Gizmo kom hem till oss. Att det var så länge sedan kan man knappt tro. Men det är sant, såhär liten var han när han kom, vägde 600 gram och hans vinterjacka var husses avklippta och tillfixade vante.

Så fort tiden går...



Postat av: Matilda och Ebba

Ojojoj så söt! Vilken lycka att få hem en sdan goding :-)

2009-03-13 @ 21:29:21
URL: http://ebba.doggyblogg.se





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0