Idag åkte vi en lång tur...

MMS
Idag steg vi upp tidigt  då vovvarna skulle lämnas hos svärmor av mig. En lång tur hade vi framför oss. Gizmo och Leeloo gjorde alla sina behov och så röde vi oss mot tåget. På väg in i centrumet vart Leeloo helt förskräckt över hur många människor som gick emot henne så jag fick dra henne hela vägen. Väl på perongen tyckte inte Leeloo att det var lika läskigt. På tunnelbanan satt de fint bredvid mig hela resan till Liljeholmen.
MMS
I liljeholmen bytte vi till tväbanan mot Årstaberg, där fick jag hålla de i armarna då det var massa folk. I årstaberg bytte vi till pendeltåget mot Skogås. Där satt de fint och sov på tåget i sätet bredvid mig. I skogås bytte vi till bussen mot Vega. I bussen låg de oxå bredvid mig. Sedan till slut var vi framme och svärmor mötte upp oss.

Det var vår lilla utflykt imorse, tror ni jag är slukörd?



Postat av: LINA

så sööta :-)

2009-03-11 @ 14:00:31
URL: http://carolinefrank.blogg.se/





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0