Vi ber om ursäkt...

...för den dåliga uppdateringen!

Men allt har en anledning. Leeloo är under höglöpet och Gizmo är tokig. han går oss på alla möjliga nerver då han INTE lämnar hennes sida för en stund. Han piper hela tiden och är helt hysterisk. En vanlig promenad är omöjlig. Inatt sov jag inget alls då han pep efter Leeloo hela natten. För hon sov i ett annat rum. Så vi är alla utmattade från topp till tå.

Det kanske syns. Den ända stunden som han är relativ lugn är när jag ligger på soffan, Leeloo ligger mellan mina ben och han vid sidan om mina ben. Det är bara då vi kan få lugn. Annars är det bara hysteri. Så därför har vi inte bloggat som vi ska.

Imorrn ska vi på en stooooor hundträff. Hur detta nu en ska gå. Det är Leeloos uppfödare som ska ha valpträff med Leeloos kull och även Leeloos mammas, systers kull. Ja, Leeloos kusiner blir det. Det ska bli gril och lite annat. Vi får se om vi tar med båda Gizmo och Leeloo. Annars går bara jag med Leeloo. Det ska bli roligt och vi ser fram emot detta.

Hoppas ni alla haft en fin Valborg! Vi var hemma och tog det lugnt då det inte går att göra annat just nu.



Postat av: Anneli

Åh, jag känner igen det där med höglöp. Yoda ylar i flera dygn när någon utav tikarna löper. Som tur är brukar de värsta tiden bara vara några dygn. Men det räcker och blir över, eller hur?



Har själv varit och kollat på min dotters valpar idag. Man vill ju ha allihopa.

2009-05-01 @ 18:34:37
URL: http://chitassar.blogg.se/


Postat av: Fiona

hej! Jobbigt för Gizmo - men kul det blir med hundträff! Kram

2009-05-01 @ 22:22:40
URL: http://spoilme.blogg.se/


Postat av: Fiona

Hej! Jobbigt för Gizmo - men kul för Leeloo med hundträffen! Kram

2009-05-02 @ 09:58:05
URL: http://spoilme.blogg.se/


Postat av: marie och spencer

Men va jobbigt x(

Hoppas det går bra på hundträffen ändå, för det lät ju mysigt :)

2009-05-02 @ 10:00:45
URL: http://naken.blogg.se/





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0