Finbesök

Vi är såååå ledsna för den hemska uppdateringen. Det är bara lite svårt att att uppdatera hela tiden när matte (jag) inte längre bloggar på blogg.se så jag får logga in på två olika ställen. Men det är ingen anledning. Jag ber om ursäkt. Men som plåster på såret ska ni få lite av de uppskattade serierna som jag brukar göra.

I fredags fick vi finbesök av Leeloos mamma Mellis och kusin Diva. Det var otroligt roligt, gud vad de alla busade, gosade, tog hand om varandra och busade för fullt. Sedan Mellis kastrerades har hon blivit en enorm gosboll och ville pussas och ta hand om alla. Diva och Leeloo kom så bra överense och busade som bara den. Gizmo var mest förvirrad och flörtade med alla brudar och förstod inte när de ville busa eller mysa. Men det gick bra ändå.







Efter all bus vart alla trötta och somnade på mig, runt mig och klappandes av mig:



Super roligt och trevligt hade vi det!:)



Postat av: ElinArmour

Sååå söta! =D

& vad fin nya designen är! =D

2009-11-29 @ 14:02:03
URL: http://elinarmour.blogg.se/


Postat av: Anna & Kompis

Vilka härliga bus- och lekbilder! Vad roligt att få träffa mamma och kusin!! Jag förstår att de däckade efter allt röj... fniss

2009-11-29 @ 14:32:33
URL: http://kompismedflock.blogg.se/





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0