En sjuk matte...

När det är en sjuk matte hemma så gör man inget annat än att bara ligga på soffan och sega sig. Gizmo och Leeloo leker lite, en stund men sen vill de bara ligga vid min sida och se till att jag mår bra. Mina små skyddsänglar.


Förrigår kväll när jag mådde som värst var Gizmo jätte orolig, gick runt mig, fram till mig och pep och ville slicka där jag hade ont, så jag böjde mig fram och han slickade mina kinder, på nästbenet och pannan. Jag misstänker nämligen att jag fått bihåleinflammation.

Så roligt att så många vill vara med och tävla, hoppas fler hakar på. Det är så roligt med tävlingar tycker jag och man blir så glad när andra blir glada!:)

Var friska nu alla hundar och hundägare!



Postat av: Carina

Jobbigt att vara sjuk. Tur du har så omtänksamma hundar som tar hand om dig :-) Krya på dig

2009-10-07 @ 18:20:19
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/


Postat av: Anonym

Krya på dig!!

Mys med waworna och kolla på en massa filmer :)

2009-10-08 @ 10:27:30


Postat av: Anna & Pepzi

Krya på dig!

Tänkte bara fråga vart har du köpt dina fina morgonrockar till hundarna ?

2009-10-08 @ 15:24:48
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0