Ännu en sådan vecka avklarad...

Vet att jag ursäktad mig för dålig uppdatering men denna vecka är en sådan vecka där husse jobbar sent. Dock var han hemma Måndag & Tisdag pga sjukdom och sedan så lämnades vovvarna hos svärföräldrarna då jag kommit hem sent från jobbet och det skulle ha inneburit att de skulle vara ensamma hemma i mer än 4 timmar. Så nu har de sovit över hos de och kommer hem idag kväll då husse åker och hämtar de efter jobbet.

Så det är därför bloggandet på vovvarnas blogg varit så låg. Jag har knappt varit med de denna vecka och det känns så surt. Saknar de massor. Så jag längtar hem idag till mina änglar. Men tills dess bjuder jag på lite gammla bilder på mina snuttar.




Busiga och bästa vänner från starten!



Postat av: Elin & Wilma

Aw vilka sötnosar dom är! :)

2009-09-04 @ 17:10:41
URL: http://elinarmour.blogg.se/





Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0